.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رایکا دوباره مدعی می‌شود
مدافع تیم رایکا گفت: قول می‌دهم رایکا دوباره به کورس مدعیان بر می‌گردد.

به گزارش شمال نیوز، سیدجواد شفیعی مدافع باتجربه تیم فوتبال رایکا بابل در رابطه با شرایط این تیم، گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در تیم حاکم است و همه بازیکنان چه بعد از پیروزی و چه بعد از شکست اتحاد بسیار خوبی را با یکدیگر دارند.

 

او افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های امسال تیم ما یکدل بودن بچه هاست که باعث اتحاد و همدلی بیشتر در تیم می‌شود.

 

مدافع بهنمیری تیم رایکا در رابطه با شرایط خود نیز، گفت: خدا رو شکر تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر آقای دست نشان و کادرفنی پرتلاش انجام می‌دهیم و روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کنیم.

 

شفیعی افزود: تیم ما با این بازیکنان و کادرفنی پتانسیل بسیار بالایی دارد و امیدوارم با برطرف شدن نقاط ضعف هفته به هفته نتایج بهتری کسب کنیم تا دوباره به کورس مدعیان اضافه شویم.

 

مدافع میانی تیم رایکا بابل در رابطه با حاشیه سازی برخی افراد علیه تیم رایکا نیز گفت: متاسفانه یک سری افراد سودجو حالا که نمی‌توانند به اطلاعات تیم دسترسی داشته باشند، دست به اقدامات سخیفی می‌زنند و تیم شهر خود را تضعیف می‌کنند که امیدوارم با گذشت زمان و تامل در کارهایشان هر چه زودتر به کار اشتباه خود پی ببرند.

 

سیدجواد شفیعی در مورد هواداران تیم رایکا نیز افزود: هواداران فوتبال بابل همیشه پرشور بوده اند و در کشور همه آن‌ها را به عنوان یکی از بهترین و پرشور‌ترین هواداران ایران می‌شناسند، اما متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و در جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، هواداران ما نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند، اما آن‌ها باز هم با این شرایط هیچوقت ما را تنها نگذاشتند.

 

مدافع میانی و باتجربه تیم فوتبال رایکا بابل گفت: تیم ما امسال نسبت به پارسال آرامش بسیار خوبی دارد و واقعا جا دارد از مدیریت باشگاه و مالکان رایکا که امسال واقعا شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم کردند تشکر کنم و امیدوارم که با همین روند ما نیز بتوانیم با ارائه بازی‌های باکیفیت و کسب نتایج مطلوب جواب زحماتشان را بدهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.